Najnowocześniejszy salon fryzjerski w Gnieźnie
Instytut Urody LOOKWEL
Wielu klientów salonów fryzjerskich jest zachwyconych zapachem i miękkością włosów po przeprowadzanych zabiegach. Ten stan można osiągnąć tylko i wyłącznie dzięki właściwie dobranej chemii fryzjerskiej. Salony bardzo często korzystają z jednej marki, która pozwala na zapewnienie klientom kompleksowej pielęgnacji.
Zdarza się, że salon prowadzi także sprzedaż produktów, z których korzystają pracownicy w trakcie mycia czy układania włosów. Hurtownia fryzjerska sprzedaje takie produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Jeśli klient będzie zadowolony z efektu, jaki dają kosmetyki fryzjerskie, być może będzie chciał je na miejscu zakupić. Daje to możliwość dodatkowego zarobku dla salonu, który może zajmować się dystrybucją produktów do pielęgnacji. Klienci cenią takie rozwiązanie chociażby za możliwość skorzystania z niedrogeryjnych szamponów czy odżywek. Profesjonalne kosmetyki fryzjerskie dają lepszy efekt. Kupując je u swojego fryzjera, klient ma możliwość nabyć produkt, którego efekty już przetestował. To ogromny atut w porównaniu do kupowania czegoś nowego. Zaletą tego rozwiązania jest także możliwość uzyskania porady od doświadczonego specjalisty. Dokonując zakupu w drogerii, nie zawsze mamy pewność, że obsługująca nas osoba jest specjalistą od wszystkich rodzajów produktów, które są aktualnie sprzedawane. Trudno wymagać, żeby jedna osoba znała się na wszystkim, od peelingów aż po lekarstwa. Kupując kosmetyki u fryzjera, nie ma takiego ryzyka. W takiej sytuacji klient ma pewność uzyskania ważnych informacji z pierwszej ręki. Fryzjer wie najlepiej, jaki typ kosmetyku należy dobrać do włosów cienkich, kręconych czy porowatych. Może też udzielić praktycznych wskazówek odnośnie stosowania konkretnego produktu na różnych etapach pielęgnacji.
Żaden salon nie może pozwolić sobie na sprzedawanie serum czy szamponów podejrzanej jakości. Dlatego można nabyć tam produkty wyłącznie markowe. Ich regularne używanie pomoże we właściwym nawilżeniu włosów od nasady aż po końcówki. Zadbają o to różnorodne składniki jak aminokwasy, proteiny mleczne czy pochodne jedwabiu. Dzięki ich wysokiej skuteczności fryzura będzie łatwiejsza w codziennym układaniu.
Jeśli salon działa także jako sklep fryzjerski, to zyskują na tym obydwie strony. Salon ma dodatkowe źródło dochodu, a zadowolony z efektów klient szybko wróci po następne opakowanie maski czy rozjaśniacza. Jego regularne odwiedziny mogą skutkować także chęcią skorzystania ze strzyżenia lub farbowania. Warto tę możliwość nawiązania długotrwałej współpracy wykorzystywać.