Najnowocześniejszy salon fryzjerski w Gnieźnie
Instytut Urody LOOKWEL
GWARANCJA I SERWIS
Produkty i sprzęt fryzjerski oferowany w sklepie fryzjerskim www.uradka.pl jest fabrycznie nowy.
Reklamacja sprzętu elektrycznego i akcesoriów, jak to zrobić?
Jeśli zakupiony towar uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania należy przesłać go na adres serwisu producenta/dystrybutora lub naszego oddziału. Sposób rozpatrzenia gwarancji określają producenci bądź ich autoryzowani dystrybutorzy na terenie Polski na warunkach i zasadach określonych w oryginalnej karcie gwarancyjnej. W celu ustalenia miejsca dostarczenia proszę o kontakt z działem wysyłek sklep@uradka.pl podając markę i nazwę sprzętu.
Przesyłkę należy zabezpieczyć w takiej samej formie w jakiej otrzymaliśmy towar i wysłać na własny koszt (serwisy nie przyjmują paczek za pobraniem). Do reklamowanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjna, dowód zakupu (faktura lub paragon), dokładny opis reklamacji oraz dane kontaktowe, w tym dane do przesyłki zwrotnej. Reklamowany produkt musi być starannie zapakowany w oryginalne opakowanie, w jakim był dostarczony np. suszarki do włosów w kartoniku, a nożyczki w etui.